Nu 14% korting op de Emma Original! De kortingscode: Nu 14% korting op de Emma Original! De kortingscode: Valentijn14 Nu nog uur geldig Nog uur

Je hebt niets in je winkelwagen.

De Emma Bibliotheek:
Alle antwoorden op je vragen.

Mijn Bestelling

Ontdek hoe u uw bestelling kunt beheren, meer informatie over de levering en wat u moet doen wanneer u uw product ontvangt.

Mijn bestelling beheren

  • Hoe kan ik mijn bestelling storneren?

    Het kan gebeuren dat je per ongeluk een foutje maakt tijdens de bestelprocedure. Je kan dan de bestelling weer storneren door onze klantenservice een email te sturen met in het onderwerp 'storno' of 'stornering'. Vermeld in de e-mail altijd het bestelnummer.

  • Kan ik de betaalmethode van mijn bestelling wijzigen?

    Zodra jij je bestelling hebt geplaatst, is het niet meer mogelijk om de betaalmethode aan te passen.

  • Hoe wijzig ik mijn bestelling?

    Zodra de bestelling is geplaatst en wij deze hebben verwerkt, kan de bestelling niet meer aangepast worden. Heb je toch een dringende vraag hierover? Neem dan contact op met onze klantenservice via service@emma-matras.nl of bel naar 020-8081173. Dan zullen we kijken of we nog iets voor je kunnen regelen.

  • Ik heb de verkeerde maat besteld. Wat moet ik doen?

    Dat kan gebeuren! Als je hier achter komt, neem dan snel contact op met onze klantenservice via 020-8081173. Dan kijken we samen of we dit nog kunnen aanpassen. Natuurlijk wordt het altijd opgelost.

Bezorging

  • Wat zijn de verzendkosten?

    We zouden de pret niet willen bederven! De kosten voor verzending en retour komen dus volledig voor onze rekening.

  • Hoe wordt het matras verstuurd, en door wie?

    Zowel het Emma Original als ook de Emma Basic worden in de laatste fase van het productieproces opgerold en vacuüm gezogen. Vervolgens verpakt de producent Emma samen met een gebruiksaanwijzing en een foliesnijder in een compacte kartonnen doos. Emma zal door DPD of GLS worden bezorgd. Zij versturen een verzendbevestiging zodra het matras door hen in behandeling is genomen. Het matras wordt tot aan de huisdeur geleverd. Het Emma boxspringbed wordt door onze verzendpartner JP Haarlem tot in de slaapkamer geleverd en opgebouwd. Zij nemen van te voren telefonisch contact met je op om een afspraak te maken voor de bezorgdatum. Het Emma kussen en de Emma SmartSleeve matrasbeschermer worden apart verzonden met DPD. Het Emma dekbed wordt kosteloos met DHL verzonden. Je ontvangt van elk product een aparte verzendmail met een tracking link. Schroom niet contact op te nemen met de klantenservice als je vragen hebt over de bezorging.

  • Hoeland duurt de levering van mijn matras?

    In de shop en in de winkelwagen wordt de verwachte levertijd vermeld. Deze levertijd geldt vanaf het moment dat wij de betaling hebben ontvangen. Hoelang dat duurt verschilt per betaalmethode.

  • Hoeveel leveringen krijg ik als ik meer dat één product heb besteld?

    Onze producten worden speciaal voor jou geproduceerd en direct verstuurd zodra ze klaar zijn, zodat jij zo snel mogelijk ervan kan genieten. Daarom worden de verschillende producten uit een bestelling niet altijd samen geleverd.

  • Kan ik mijn bezorgadres aanpassen?

    Het bezorgadres kan aangepast worden als je er snel bij bent. Aangezien wij meteen voor jou aan het werk gaan om speciaal voor jou het matras te maken en zo snel mogelijk jouw kant op te sturen, kan het zijn dat je pakket al is opgestuurd voordat jij erachter komt dat het adres verkeerd is aangepast. Dan kunnen wij het adres helaas niet meer voor je aanpassen. Mocht het pakket bij het verkeerde adres bezorgd worden, wordt het pakket weer teruggestuurd en krijg je hier een bericht over. Heb je hier vragen over? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice via service@emma-matras.nl of 020-8081173.

  • Kan ik de bezorgdatum aanpassen?

    Zodra je pakket verzonden is, zul je een track & trace ontvangen van je zending. Op de dag van bezorging kun je het tijdstip zien wanneer het pakket bezorgt zal worden. Komt de levertijd niet uit? Als je op tijd bent kan je dit nog aanpassen tot een later moment. Dit kan je via de onze partner DPD of GLS doen zodra het pakket in hun bezit is.

  • Kan ik eerst een bestelling plaatsen en het dan laten bezorgen op een specifieke datum?

    Aangezien wij geen warehouse hebben om het Emma matras speciaal voor jou te maken en zo voordelig mogelijk willen houden, is het niet mogelijk om een bezorgdatum te kiezen.

  • Waar kan ik mijn pakket volgen?

    Zodra wij het pakket aan onze bezorgservice hebben overgeleverd ontvang je een track & trace van je pakket(ten) zodat je het pakket kunt volgen. Op de dag van de bezorging zal je nog extra informatie ontvangen over de de levertijd.

  • Kan het matras in mijn slaapkamer bezorgd worden?

    Het matras wordt door onze bezorgservice tot aan de voordeur geleverd.

Ontvangen

Hoe meld ik mij af?

Afmelden is mogelijk door in je account onder het menu 'Nieuwsbrief abbonnementen' te kliken op afmelden. Heb je geen account bij Emma, dan kan je je afmelden door op de link 'afmelden' onderaan de nieuwsbrief te klikken.