U hebt geen artikelen in het winkelmandje.

De Emma Bibliotheek:
Alle antwoorden op je vragen.

Mijn Bestelling

Ontdek hoe je jouw bestelling kunt beheren, meer informatie over de levering en wat je moet doen wanneer je jouw product ontvangt.

Mijn bestelling beheren

  • Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

    Heb je jouw favoriete Emma product(en) gekozen? Super! Om je te helpen om een bestelling te plaatsen hebben we het volgende stappenplan voor je gemaakt:

    1. Ga naar de productpagina van jouw Emma product.
    2. Selecteer (indien nodig) de juiste maat van je Emma product, en klik daarna op 'in winkelwagen'. Je Emma product zit nu in je winkelwagen.
    3. Herhaal deze stappen voor eventuele andere Emma producten.
    4. Zitten alle producten in je winkelwagen en ben je klaar om de bestelling te plaatsen? Perfect! Klik dan rechtsboven op 'winkelwagen'. Zo kom je in jouw winkelwagen terecht. Check goed of al je producten (in de goede maat) erin zitten.
    5. Ben je er klaar voor? Klik dan op 'afrekenen'. Nu kom je op de bestelpagina.
    6. Volg de stappen op de bestelpagina (stap 1-3) en vul alle benodigde gegevens in. Belangrijk: vergeet niet je kortingscode in te voegen in stap 3, mocht je deze hebben.
    7. Zodra je alles goed hebt ingevuld, kan je op 'bestelling veilig betalen' klikken. Je wordt nu doorgestuurd naar de betalingpagina waar je je betaling kunt doen.
    8. Gelukt? Yes! Je bestelling is nu binnen en je ontvangt binnen een paar minuten je bestelbevestiging op je e-mail.
    9. Het enige wat je nu nog hoeft te doen, is uitkijken naar de bezorging van je Emma product(en). Veel plezier!

  • Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

    Het kan gebeuren dat je per ongeluk een fout maakt tijdens de bestelprocedure. Heb je een dringende vraag hierover? Neem dan contact op met onze klantenservice. Dan kijken wij of we iets voor je kunnen regelen.

  • Kan ik de betaalmethode van mijn bestelling wijzigen?

    Zodra je bestelling is geplaatst, is het niet meer mogelijk om de betaalmethode aan te passen.

  • Hoe wijzig ik mijn bestelling?

    Zodra de bestelling is geplaatst en wij deze hebben verwerkt, kan de bestelling niet meer aangepast worden. Heb je toch een dringende vraag hierover? Neem dan contact op met onze klantenservice. Dan kijken wij graag of we iets voor je kunnen regelen.

  • Ik heb de verkeerde maat besteld. Wat moet ik doen?

    Dat kan gebeuren! Als je hier achter komt, neem dan snel contact op met onze klantenservice. Dan kijken we samen of we dit nog kunnen aanpassen. Natuurlijk zorgen we ervoor dat het altijd wordt opgelost.

Bezorging

  • Wat zijn de verzendkosten?

    We zouden de pret niet willen bederven! De kosten voor verzending en retour zijn dus volledig voor onze rekening.

  • Hoe wordt het matras verstuurd en door wie?

    Zowel de Emma Original als de Emma One worden in de laatste fase van het productieproces opgerold en vacuüm gezogen. Vervolgens verpakt de producent het Emma Matras samen met een gebruiksaanwijzing en een foliesnijder in een compacte kartonnen doos. Emma zal door DPD of GLS worden bezorgd. Zij versturen een verzendbevestiging zodra het matras door hen in behandeling is genomen. Het matras wordt tot aan de voordeur geleverd.

    Het Emma Boxspringbed wordt door onze verzendpartner JP Haarlem tot in de slaapkamer geleverd en opgebouwd. Zij nemen van te voren telefonisch contact met je op om een afspraak te maken voor de bezorgdatum. De Emma Kussens en de Emma SmartSleeve Matrasbeschermer worden apart verzonden met DPD.

    Het Emma Dekbed en het Emma Beddengoed worden kosteloos met DHL verzonden.

    Je ontvangt van elk product een aparte verzendmail met een track & trace link. Schroom niet contact op te nemen met de klantenservice als je vragen hebt over de bezorging.

  • Hoelang duurt de levering van mijn matras?

    In de shop en in de winkelwagen wordt de verwachte levertijd vermeld. Deze levertijd geldt vanaf het moment dat wij de betaling hebben ontvangen. Hoelang het duurt voordat we de betaling binnen hebben, verschilt per betaalmethode.

  • Hoeveel leveringen krijg ik als ik meer dat één product heb besteld?

    Onze producten worden speciaal voor jou geproduceerd en direct verstuurd zodra ze klaar zijn, zodat jij zo snel mogelijk ervan kan genieten. Daarom worden de verschillende producten uit een bestelling niet altijd samen geleverd.

  • Kan ik mijn bezorgadres aanpassen?

    Het bezorgadres kan aangepast worden als je er snel bij bent. Aangezien wij meteen voor jou aan het werk gaan om speciaal voor jou het matras te maken en het zo snel mogelijk jouw kant op willen sturen, kan het zijn dat je pakket al is opgestuurd voordat jij erachter komt dat het adres verkeerd is ingevuld. Dan kunnen wij het adres helaas niet meer voor je aanpassen. Mocht het pakket bij het verkeerde adres bezorgd worden, dan wordt het pakket weer teruggestuurd en word je hiervan op de hoogte gesteld. Heb je hier vragen over? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

  • Kan ik de bezorgdatum aanpassen?

    Zodra je pakket verzonden is, zul je een track & trace ontvangen van je zending. Op de dag van bezorging kun je het tijdstip zien wanneer het pakket bezorgt zal worden. Komt de levertijd niet uit? Als je op tijd bent kan je dit nog aanpassen tot een later moment. Dit kan je via de onze partner DPD doen zodra het pakket in hun bezit is.

  • Kan ik eerst een bestelling plaatsen en het dan laten bezorgen op een specifieke datum?

    We laten het Emma Matras speciaal voor jou maken. Daardoor wordt het ook zo snel mogelijk verzonden en is het niet mogelijk om een bezorgdatum te kiezen.

  • Waar kan ik mijn pakket volgen?

    Zodra wij het pakket aan onze bezorgservice hebben overhandigd, ontvang je een track & trace van je pakket(ten) zodat je het pakket kunt volgen. Op de dag van de bezorging zal je nog extra informatie ontvangen over de levertijd.

  • Kan het matras in mijn slaapkamer bezorgd worden?

    Het matras wordt door onze bezorgservice tot aan de voordeur geleverd. Je zal dus zelf even de bezorger moeten spelen van de voordeur naar je slaapkamer. Maar geen zorgen, het Emma Matras is binnen een half uur slaap-klaar. Zo kan je meteen even bijkomen op het matras!

  • Wat wordt er met mijn pakket gedaan als ik niet thuis ben?

    Als je niet thuis bent, zal het pakket worden afgeleverd bij je buren of bij een afhaalpunt in de buurt. Hier kan je je pakket dan zelf ophalen. De bezorger zal een briefje in je brievenbus achterlaten waarin staat waar je je pakket kunt ophalen.

Ontvangen

Klachten

Hoe meld ik mij af?

Afmelden is mogelijk door in je account onder het menu 'Nieuwsbrief abonnementen' te klikken op afmelden. Heb je geen account bij Emma, dan kan je je afmelden door op de link 'afmelden' onderaan de nieuwsbrief te klikken.

Pin rotate icon

Het lijkt erop dat je Emma vanuit het buitenland bezoekt.

Ga naar 

Kies jouw land uit de onderstaande lijst: