Mijn Bestelling
Ontdek hoe je jouw bestelling kunt beheren, meer informatie over de levering en wat je moet doen wanneer je jouw product ontvangt.
SALE BIJ EMMA! NU 30% KORTING OP ONZE BEDDEN! KLIK HIER 🎁
U hebt geen artikelen in het winkelmandje.
Ontdek hoe je jouw bestelling kunt beheren, meer informatie over de levering en wat je moet doen wanneer je jouw product ontvangt.
Heb je jouw favoriete Emma product(en) gekozen? Super! Om je te helpen om een bestelling te plaatsen hebben we het volgende stappenplan voor je gemaakt:
Het kan gebeuren dat je per ongeluk een fout maakt tijdens de bestelprocedure. Heb je een dringende vraag hierover? Neem dan contact op met onze klantenservice. Dan kijken wij of we iets voor je kunnen regelen.
Zodra je bestelling is geplaatst, is het niet meer mogelijk om de betaalmethode aan te passen.
Zodra de bestelling is geplaatst en wij deze hebben verwerkt, kan de bestelling niet meer aangepast worden. Heb je toch een dringende vraag hierover? Neem dan contact op met onze klantenservice. Dan kijken wij graag of we iets voor je kunnen regelen.
Dat kan gebeuren! Als je hier achter komt, neem dan snel contact op met onze klantenservice. Dan kijken we samen of we dit nog kunnen aanpassen. Natuurlijk zorgen we ervoor dat het altijd wordt opgelost.
We zouden de pret niet willen bederven! De kosten voor verzending en retour zijn dus volledig voor onze rekening.
Zowel de Emma O2 als de Emma One worden in de laatste fase van het productieproces opgerold en vacuüm gezogen. Vervolgens verpakt de producent het Emma Matras samen met een gebruiksaanwijzing en een foliesnijder in een compacte kartonnen doos. Emma zal door DPD of GLS worden bezorgd. Zij versturen een verzendbevestiging zodra het matras door hen in behandeling is genomen. Het matras wordt tot aan de voordeur geleverd.
Het Emma Boxspringbed wordt door onze verzendpartner JP Haarlem tot in de slaapkamer geleverd en opgebouwd. Zij nemen van te voren telefonisch contact met je op om een afspraak te maken voor de bezorgdatum. De Emma Kussens en de Emma SmartSleeve Matrasbeschermer worden apart verzonden met DPD.
Het Emma Dekbed en het Emma Beddengoed worden kosteloos met DHL verzonden.
Je ontvangt van elk product een aparte verzendmail met een track & trace link. Schroom niet contact op te nemen met de klantenservice als je vragen hebt over de bezorging.
In de shop en in de winkelwagen wordt de verwachte levertijd vermeld. Deze levertijd geldt vanaf het moment dat wij de betaling hebben ontvangen. Hoelang het duurt voordat we de betaling binnen hebben, verschilt per betaalmethode.
Onze producten worden speciaal voor jou geproduceerd en direct verstuurd zodra ze klaar zijn, zodat jij zo snel mogelijk ervan kan genieten. Daarom worden de verschillende producten uit een bestelling niet altijd samen geleverd.
Het bezorgadres kan aangepast worden als je er snel bij bent. Aangezien wij meteen voor jou aan het werk gaan om speciaal voor jou het matras te maken en het zo snel mogelijk jouw kant op willen sturen, kan het zijn dat je pakket al is opgestuurd voordat jij erachter komt dat het adres verkeerd is ingevuld. Dan kunnen wij het adres helaas niet meer voor je aanpassen. Mocht het pakket bij het verkeerde adres bezorgd worden, dan wordt het pakket weer teruggestuurd en word je hiervan op de hoogte gesteld. Heb je hier vragen over? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.
Zodra je pakket verzonden is, zul je een track & trace ontvangen van je zending. Op de dag van bezorging kun je het tijdstip zien wanneer het pakket bezorgt zal worden. Komt de levertijd niet uit? Als je op tijd bent kan je dit nog aanpassen tot een later moment. Dit kan je via de onze partner DPD doen zodra het pakket in hun bezit is.
We laten het Emma Matras speciaal voor jou maken. Daardoor wordt het ook zo snel mogelijk verzonden en is het niet mogelijk om een bezorgdatum te kiezen.
Zodra wij het pakket aan onze bezorgservice hebben overhandigd, ontvang je een track & trace van je pakket(ten) zodat je het pakket kunt volgen. Op de dag van de bezorging zal je nog extra informatie ontvangen over de levertijd.
Het matras wordt door onze bezorgservice tot aan de voordeur geleverd. Je zal dus zelf even de bezorger moeten spelen van de voordeur naar je slaapkamer. Maar geen zorgen, het Emma Matras is binnen een half uur slaap-klaar. Zo kan je meteen even bijkomen op het matras!
Als je niet thuis bent, zal het pakket worden afgeleverd bij je buren of bij een afhaalpunt in de buurt. Hier kan je je pakket dan zelf ophalen. De bezorger zal een briefje in je brievenbus achterlaten waarin staat waar je je pakket kunt ophalen.
Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Check in dit geval even je track & trace code die je in je mail hebt ontvangen. Klopt het niet wat er staat? In dat geval kan je meteen contact opnemen met onze klantenservice . Wij gaan dit dan direct voor je oplossen.
Het Emma Matras wordt in een compacte kartonnen doos thuisbezorgd. Open de doos aan de bovenkant en haal het matras eruit. Leg het matras op de grond en snij voorzichtig het plastic van het matras. Het matras rolt zich nu vanzelf uit. Binnen een half uurtje is Emma klaar voor het eerste dutje!
Het kan geen kwaad om het matras een tijdje in de doos te laten zitten. We raden je wel aan om dit niet langer dan 6 maanden te doen. Op deze manier houdt het matras zijn beste kwaliteit!
Emma is binnen een een half uur na het uitpakken klaar voor het eerste dutje. We raden aan om van de unboxing een leuk filmpje te maken! Deel het met je vrienden en/of met ons! Vinden we leuk.
Dat kan gebeuren! Neem in dit geval contact op met onze klantenservice. Samen zoeken we dan naar een oplossing. Een tip van Emma: kijk bij de bezorging van je pakket eerst naar de maat die op de doos staat voordat je het matras uitpakt. Mocht het de verkeerde maat zijn, kunnen we dit snel en makkelijk oplossen!
Dat is niet de bedoeling! Neem in dat geval foto's van het matras met bewijs dat de maat niet klopt. Stuur deze foto met uitleg via e-mail naar [email protected]. Samen zoeken we naar een oplossing!
Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kan je contact met ons opnemen via het contactformulier.
Je krijgt binnen 14 dagen na ontvangst van je klacht een inhoudelijke reactie van ons.
Mocht je het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kan je de klacht ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform .
Afmelden is mogelijk door in je account onder het menu 'Nieuwsbrief abonnementen' te klikken op afmelden. Heb je geen account bij Emma, dan kan je je afmelden door op de link 'afmelden' onderaan de nieuwsbrief te klikken.
Kies jouw land uit de onderstaande lijst: