Mijn Bestelling
Ontdek hoe u uw bestelling kunt beheren, meer informatie over de levering en wat u moet doen wanneer u uw product ontvangt.
Je hebt niets in je winkelwagen.
Ontdek hoe u uw bestelling kunt beheren, meer informatie over de levering en wat u moet doen wanneer u uw product ontvangt.
Het kan gebeuren dat je per ongeluk een foutje maakt tijdens de bestelprocedure. Je kan dan de bestelling weer storneren door onze klantenservice een email te sturen met in het onderwerp 'storno' of 'stornering'. Vermeld in de e-mail altijd het bestelnummer.
Zodra jij je bestelling hebt geplaatst, is het niet meer mogelijk om de betaalmethode aan te passen.
Zodra de bestelling is geplaatst en wij deze hebben verwerkt, kan de bestelling niet meer aangepast worden. Heb je toch een dringende vraag hierover? Neem dan contact op met onze klantenservice via service@emma-matras.nl of bel naar 020-8081173. Dan zullen we kijken of we nog iets voor je kunnen regelen.
Dat kan gebeuren! Als je hier achter komt, neem dan snel contact op met onze klantenservice via 020-8081173. Dan kijken we samen of we dit nog kunnen aanpassen. Natuurlijk wordt het altijd opgelost.
We zouden de pret niet willen bederven! De kosten voor verzending en retour komen dus volledig voor onze rekening.
Zowel het Emma Original als ook de Emma Basic worden in de laatste fase van het productieproces opgerold en vacuüm gezogen. Vervolgens verpakt de producent Emma samen met een gebruiksaanwijzing en een foliesnijder in een compacte kartonnen doos. Emma zal door DPD of GLS worden bezorgd. Zij versturen een verzendbevestiging zodra het matras door hen in behandeling is genomen. Het matras wordt tot aan de huisdeur geleverd. Het Emma boxspringbed wordt door onze verzendpartner JP Haarlem tot in de slaapkamer geleverd en opgebouwd. Zij nemen van te voren telefonisch contact met je op om een afspraak te maken voor de bezorgdatum. Het Emma kussen en de Emma SmartSleeve matrasbeschermer worden apart verzonden met DPD. Het Emma dekbed wordt kosteloos met DHL verzonden. Je ontvangt van elk product een aparte verzendmail met een tracking link. Schroom niet contact op te nemen met de klantenservice als je vragen hebt over de bezorging.
In de shop en in de winkelwagen wordt de verwachte levertijd vermeld. Deze levertijd geldt vanaf het moment dat wij de betaling hebben ontvangen. Hoelang dat duurt verschilt per betaalmethode.
Onze producten worden speciaal voor jou geproduceerd en direct verstuurd zodra ze klaar zijn, zodat jij zo snel mogelijk ervan kan genieten. Daarom worden de verschillende producten uit een bestelling niet altijd samen geleverd.
Het bezorgadres kan aangepast worden als je er snel bij bent. Aangezien wij meteen voor jou aan het werk gaan om speciaal voor jou het matras te maken en zo snel mogelijk jouw kant op te sturen, kan het zijn dat je pakket al is opgestuurd voordat jij erachter komt dat het adres verkeerd is aangepast. Dan kunnen wij het adres helaas niet meer voor je aanpassen. Mocht het pakket bij het verkeerde adres bezorgd worden, wordt het pakket weer teruggestuurd en krijg je hier een bericht over. Heb je hier vragen over? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice via service@emma-matras.nl of 020-8081173.
Zodra je pakket verzonden is, zul je een track & trace ontvangen van je zending. Op de dag van bezorging kun je het tijdstip zien wanneer het pakket bezorgt zal worden. Komt de levertijd niet uit? Als je op tijd bent kan je dit nog aanpassen tot een later moment. Dit kan je via de onze partner DPD of GLS doen zodra het pakket in hun bezit is.
Aangezien wij geen warehouse hebben om het Emma matras speciaal voor jou te maken en zo voordelig mogelijk willen houden, is het niet mogelijk om een bezorgdatum te kiezen.
Zodra wij het pakket aan onze bezorgservice hebben overgeleverd ontvang je een track & trace van je pakket(ten) zodat je het pakket kunt volgen. Op de dag van de bezorging zal je nog extra informatie ontvangen over de de levertijd.
Het matras wordt door onze bezorgservice tot aan de voordeur geleverd.
Dat is natuurlijk niet de bedoeling! In dat geval kan je meteen contact opnemen met onze klantenservice via 020-8081173. Wij gaan dit dan meteen voor je oplossen.
Het Emma matras wordt in een compacte kartonnen doos thuisbezorgd. Open de doos aan de bovenkant en haal het matras eruit. Leg het matras op de grond en snij voorzichtig het plastic van het matras. Het matras rolt zich nu vanzelf uit. Binnen enkele minuten is Emma klaar voor het eerste dutje!
Het kan geen kwaad om het matras een tijdje in de doos te laten zitten. We raden je wel aan om dit niet langer dan 6 maanden te doen. Op deze manier houdt het matras zijn beste kwaliteit!
Emma is binnen een paar minuten na het uitpakken klaar voor het eerste dutje. We raden aan om van de unboxing een leuk filmpje te maken!
Dat kan gebeuren! Neem in dit geval contact op met onze klantenservice via 020-8081173. Samen zoeken we dan naar een oplossing. Een tip van Emma: kijk bij de bezorging van je pakket eerst naar de maat die op de doos staat voordat je het matras uitpakt. Mocht het de verkeerde maat zijn, kunnen we dit snel en makkelijk oplossen!
Dat is niet de bedoeling! Neem in dat geval foto's van het matras met bewijs dat de maat niet klopt. Stuur deze foto met uitleg via e-mail naar service@emma-matras.nl. Samen zoeken we naar een oplossing!
Afmelden is mogelijk door in je account onder het menu 'Nieuwsbrief abbonnementen' te kliken op afmelden. Heb je geen account bij Emma, dan kan je je afmelden door op de link 'afmelden' onderaan de nieuwsbrief te klikken.