- Hoe werkt de terugbetaling?
Zodra wij op de hoogte zijn gesteld van je ontbinding storten wij het aankoopbedrag volledig terug. Echter, wij mogen wel wachten totdat we de retourzending hebben ontvangen of wanneer je hebt aangetoond het product retour te hebben gestuurd. Afhankelijk van de betaalmethode zal het aankoopbedrag binnen 14 dagen weer op je rekening staan.
iDEAL: Het aankoopbedrag wordt weer op de betreffende rekening teruggestort.
PayPal: Het aankoopbedrag wordt bijgeschreven op je PayPal-account of je bankrekening. Dit kan je zelf bepalen via de PayPal website.
Creditcard: Het aankoopbedrag wordt op je creditcardrekening teruggeboekt.
Achteraf betalen: Als je deze betaalmethode hebt gekozen, ontvang je een digitale factuur. De factuur moet normaal gesproken binnen 14 dagen na factuurdatum betaald worden. Als je het product terugstuurd vervalt de factuur. Om onduidelijkheden te voorkomen, vragen wij om ons via een e-mail aan [email protected] te laten weten dat de factuur komt te vervallen.
Vooruit betalen: Het aankoopbedrag wordt teruggestort op de rekening waarmee je de factuur betaald hebt.
Payin3: Een terugbetaling vanuit Payin3 zal binnen 14 dagen op je rekening staan. Houd er rekening mee dat dit ook in meerdere delen terug kan komen, net zoals je betaald hebt.
Afterpay: Heb je gekozen voor Afterpay? Dan regelen zij ook de terugbetaling. Houd er rekening mee dat het tot 14 dagen kan duren voordat je het bedrag terugkrijgt.
- Wat is de status van mijn terugbetaling?
Zodra je het pakket retour hebt gestuurd en wij het pakket weer ontvangen hebben, wordt de terugbetaling in gang gezet. Afhankelijk van je betaalmethode, duurt dit tot 14 dagen. Het bedrag wordt via dezelfde betaalmethode teruggestort waarmee jij betaald hebt.
Heb je het bedrag na de 14 dagen nog steeds niet ontvangen? Dat is niet de bedoeling! Neem in dit geval meteen contact met ons op. Dan lossen wij dit meteen voor je op.