U hebt geen artikelen in het winkelmandje.

FAQ Covid-19 - Update 26 maart 2020.

  • Is het nog steeds mogelijk om bestellingen te plaatsen op de site en deze te leveren?

    Natuurlijk! Nu iedereen meer thuis is willen we er voor blijven zorgen dat iedereen ook optimaal van zijn nachtrust kan genieten!

    Je kan jouw bestellingen gewoon op emma-matras.nl plaatsen. Onze leveringen worden tot aan de voordeur geleverd, zodat er geen risico is op direct contact is. Omdat het momenteel erg druk is bij de leverdiensten, kan het zijn dat de levertijd enigszins afwijkt. Wij staan erop dat een online bestelling een betrouwbare gezondheidsbeveiliging biedt met een minimaal risico op besmetting. De overdracht van het "COVID19" virus is slechts van persoon tot persoon en het virus kan hooguit enkele uren overleven op de oppervlakte van de bestellingen. Dus hier hoef je je geen zorgen over te maken.

  • Zijn de Emma partnerwinkels gesloten?

    De beddengoedwinkels hebben de opdracht gekregen om hun deuren tijdelijk te sluiten. Al kan je nog steeds de Emma producten uittesten, dankzij de 100 nachten proefslapen ;)

  • Hoe verlopen de retourzendingen?

    Retourafspraak matras :
    Ben je toch niet zo tevreden over je Emma Matras en zit je nog binnen je 100 dagen proefslapen? Dan kan je het matras natuurlijk gewoon als retour aanmelden. Op dit moment verloopt alles een beetje anders dan normaal: onze afhaalservice VOS kan momenteel geen retour aangemelde matrassen ophalen vanwege het “COVID-19”, maar VOS zal hier persoonlijk met jou contact over opnemen. Zo kunnen jullie samen een (voorlopige) datum inplannen. Het kan gebeuren dat de ophaaldatum buiten de 100 nachten proefslapen valt. Hier doen we natuurlijk niet moeilijk over!

    Andere retouren :
    De Emma accessoires kan je afleveren bij een PostNL filiaal met het retourlabel op de doos. Het boxspringbed zal op afspraak worden opgehaald. Er wordt uit veiligheidsredenen wel gevraagd een gepaste afstand te houden van de medewerkers.

  • Welke maatregelen hebben onze leveranciers genomen?

    DPD :
    Klanten dienen te tekenen op hun eigen telefoon/tablet, zodat contact met de leverancier wordt geminimaliseerd.

    GLS :
    Op dit moment zijn er nog geen verdere maatregelen genomen in Nederland, maar wordt er wel gevraagd een gepaste afstand te houden van de leverancier.

  • Kan ik de leveringsdatum van mijn bestelling uitstellen?

    Op dit moment is het niet mogelijk om de leveringsdatum vooraf te kiezen.

  • Kan ik het leveringsadres van mijn bestelling nog wijzigen?

    Wanneer je er nog snel bij bent, kunnen we je leveringsadres nog wijzigen. Dit kan je doen door zo snel mogelijk contact met ons op te nemen, zodat we de wijziging kunnen doorvoeren. In het geval dat de levering al is overgedragen aan de leverancier, dien je contact met de leverancier op te nemen om je adres te wijzigen.

Hoe meld ik mij af?

Afmelden is mogelijk door in je account onder het menu 'Nieuwsbrief abonnementen' te klikken op afmelden. Heb je geen account bij Emma, dan kan je je afmelden door op de link 'afmelden' onderaan de nieuwsbrief te klikken.

Pin rotate icon

Het lijkt erop dat je Emma vanuit het buitenland bezoekt.

Ga naar 

Kies jouw land uit de onderstaande lijst: